Vergaderruimte huren?
Dat kan bij KAS. Van informeel tot aan boardroom stijl.
- 7 vergaderruimtes
- tot 40 personen
- Vergaderarrangementen op maat
- Met audiovisuele apparatuur en presentatiemateriaal
Voor elk type vergadering
een passende ruimte
Bij KAS kun zijn er 7 verschillende vergaderruimtes te huur. Voor grote en kleine meetings. Je kunt bij ons terecht voor informele vergaderingen, zoals team meetings, maar ook voor bestuurlijke vergaderingen met voldoende privacy. Door onze audiovisuele apparatuur is het ook mogelijk om (deels) online te vergaderen. Organiseer je in een andere ruimte, zoals KasXL of het Moods Theater, een (hybride) evenement of congres? Je kunt onze vergaderruimtes ook huren voor aparte break-out sessies.
In onze vergaderruimtes kun je zelf de zaalopstelling kiezen. Denk bijvoorbeeld aan een school, cabaret of boardroom opstelling. Je betaalt een vaste huurprijs voor de vergaderruimte en kunt er een vergaderarrangement aan toevoegen (Lees hier meer). Zo kunnen we een arrangement aanbieden die past bij jouw bijeenkomst.
Ben jij op zoek naar centraal gelegen vergaderzaal in Midden Nederland, op 20 minuten rijden vanaf Utrecht? Kas Meeting-Eventlocatie ligt vlakbij de A12 in Woerden en is makkelijk te bereiken met de auto en de trein. Interesse? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Specificaties Vergaderruimtes
- 7 vergaderruimtes.
- Voor 2 tot 40 personen.
- Ruimtes tussen 28 m2ent 120 m2
- Alle zalen hebben ramen met daglicht.
- Voorzien van 75" led TV of beamer.
- Airconditioning
- Koffie en Thee inbegrepen (self-service in horeca ruimte)
- Koffie, thee en versnapering/lunch laten serveren in de ruimte mogelijk tegen een meerprijs.
- Verschillende zaalindelingen mogelijk.
- Op de 2de en 3e verdieping.
- Te bereiken met de lift en de trap.
Prijs = huurprijs ruimte (op aanvraag) + dag(deel) arrangement p.p.
Bekijk onze vergaderruimtes/ break-out zalen
Onze 7 vergaderruimtes zijn verschillend in te delen, zodat de ruimte altijd past bij jouw bijeenkomst. Je kunt de ruimtes ook gebruiken als break-out kamers tijdens een evenement of congres. In elke vergaderruimte staat er koffie, thee en water voor je klaar.
Bekijk de vergaderruimtes en de mogelijkheden via jouw scherm of kom een keer langs voor een locatiebezoek. Wij helpen je graag met het kiezen van de juiste vergaderruimte voor jouw bijeenkomst. Neem vrijblijvend contact met ons op
Arrangementen
Dagdeel – €20,- p.p
- Lekkernij uit eigen bakkerij zoals huisgemaakte boterkoek
- Koffie en thee inclusief verse munt- en gemberthee
- Frisdranken en lokale sappen
- Biologische siropen van SOOF
Dag – €50,- p.p
- Lekkernij uit eigen bakkerij zoals huisgemaakte boterkoek
- Koffie en thee incl. verse munt- en gemberthee
- Frisdranken en lokale sappen
- Biologische siropen van SOOF
- Lunch inclusief:
- Vers bereide broodjes, vegetarisch, vis en vlees (of geheel vegetarisch)
- Glaasje vegetarische soep van de Verspillingsfabriek
- Wisselend snackje zoals ambachtelijke feta bite
- Handfruit van het seizoen
Mogelijke zaalopstellingen vergaderzalen
Onderstaande infographic laat de mogelijke zaalopstellingen zien per ruimte in combinatie met het aantal mensen die we per ruimte kunnen plaatsen. De kruisjes geven aan welke opstelling niet mogelijk is in de ruimte. Een beter beeld krijgen bij de verschillende zaalopstellingen? Lees er meer over op onze zaalopstelling pagina.
Bekijk PDF bestand
Veelgestelde vragen
Meest gesteelde vragen over de vergaderzalen en break-out ruimtes
Doordat je zelf de zaalopstelling van de vergaderruimte kunt kiezen, zijn er allerlei bijeenkomsten mogelijk. Van een plenaire sessie, bestuurlijke vergadering tot aan een team meeting.
We bieden twee verschillende vergader arrangementen. Deze staan hier verder beschreven.
Wij regelen ook graag een lekker ontbijt of heerlijk diner. Onze catering bestaat zo veel mogelijk uit biologische streekproducten en is op maat om voedselverspilling tegen te gaan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Natuurlijk kan dat. Er zijn verschillende zaalopstellingen mogelijk bij Kas, van een carré zaalopstelling tot aan een u-vorm vergaderopstelling. Alleen onze directiekamer heeft een vaste opstelling. Hulp nodig? Wij denken graag met je mee over de beste zaalopstelling voor jouw bijeenkomst en gezelschap.
Jazeker! Vanaf de begane grond kun je met de lift naar de 2e en 3e verdieping en onze vergaderruimtes zijn gelijkvloers. Onze toiletten zijn ook toegankelijk voor mindervaliden.
Voordat jouw bijeenkomst plaatsvindt, spreken we alles door; de presentatiematerialen, audiovisuele apparatuur, wifi, eventuele catering. We zijn gewoon aanwezig en staan voor je klaar als je vragen hebt of ondersteuning wilt.
Heb je een andere vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op en/of kom een keer langs.