<< Overzicht alle bijeenkomsten

Congres organiseren?

De mogelijkheden zijn eindeloos bij KAS

Organiseer jouw congres bij
KAS Meeting-Eventlocatie

Door de centrale ligging in Midden Nederland en goede bereikbaarheid is KAS Meeting-Eventlocatie een mooie locatie om een congres te organiseren. Door onze verschillende ruimtes kun je bij ons alle kanten op; organiseer een klein of groot congres, informeel of juist formeel.

Het is ook mogelijk om jouw congres te combineren met break-out kamers, bijvoorbeeld wanneer je in teams een casus wilt uitwerken om later plenair te bespreken. Omdat elk congres anders is, bieden wij faciliteiten op maat. Denk bijvoorbeeld aan technische ondersteuning, een passende zaalopstelling en catering. Kortom, er is van alles mogelijk en wij adviseren jou graag!

Onze duurzame congreslocatie ligt op nog geen 20 minten rijden van Utrecht, aan de A12 bij Woerden. Wij zijn perfect te bereiken met de trein en de auto.

 

Hexabricks-straightup
Hexabirch-straightup
Hexabricks-straightup

Alleen het allerbeste voor jouw congres:

Nieuwste audiovisueletechniek

Professionele (studio) belichting

Online/Hybride mogelijkheden

Beveiligde & snelle wifi

Plenaire zalen +
break-out kamers

Technische ondersteuning

Luxe dakterras
(bij huur ZuidKas)

Catering uit eigen keuken

Offerte aanvragen?

Populaire congresruimtes

Benieuwd naar onze congres ruimtes? Bij KAS kun je kiezen uit zowel plenaire ruimtes 10 break-out ruimtes.

KasXL

Breng jouw congres letterlijk naar het hoogste niveau in onze KasXL! Deze ruimte vind je op ons dak waar je tijdens het congres kunt genieten van een spectaculair uitzicht. Doordat de kas helemaal van glas is, hangt er een open en energieke sfeer.

Binnentuin

De Binnentuin is onze alles-in-1 mini congresruimte en bevat alles wat je nodig hebt: een plenaire ruimte, 2 break-out kamers en een eigen cateringruimte.

Moods Theater

Speelt beeld tijdens jouw congres een grote rol en/of is er een spreker? Bekijk dan het Moods Theater met ons 50m2 projectiescherm!


Veelgestelde vragen

Meestgestelde vragen over het organiseren van een congres

Het is goed om vooraf een indicatie te geven van het aantal personen dat je verwacht en te bepalen wat voor congres het wordt. Wordt het een congres met vooral plenaire sessies? Of wil je ook de ruimte hebben om te netwerken? Dan kunnen we kijken welke ruimte het best past bij jouw congres en bespreken we jouw wensen. Denk aan catering, audiovisuele apparatuur, presentatiemateriaal en de zaalopstelling.
Dit is afhankelijk van de grootte, vorm en duur van het congres. In de basis rekenen we een prijs voor zaalhuur en catering
Jazeker! Vanaf de begane grond kun je met de lift naar de verschillende verdiepingen en onze congresruimtes zijn gelijkvloers. Onze toiletten zijn ook toegankelijk voor mindervaliden.
Voordat jouw congres plaatsvindt, spreken we alles door; de presentatiematerialen, audiovisuele apparatuur, wifi, eventuele catering. We zijn gewoon aanwezig en staan voor je klaar als je vragen hebt of ondersteuning wilt.

Wij updaten onze Corona pagina regelmatig en delen de laatste maatregelen die gelden voor onze meeting- en evenementenlocatie. Mocht je vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.

Heb je een andere vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op en/of kom een keer langs.