Zakelijk Evenement organiseren?
Bij KAS vind je de ruimte voor jouw bijeenkomst.
- Plenaire ruimtes én break-out kamers
- Tot wel 200 bezoekers
- Uitstekende service & dienstverlening
- Catering uit eigen KAS en streek
Organiseer jouw zakelijk evenement bij KAS Meeting-Eventlocatie
Organiseer jouw evenement net even op een andere manier, bijvoorbeeld bij ons op het dak! Bij KAS Meeting-Eventlocatie bieden we verschillende ruimtes aan, zodat jij met jouw evenement alle kanten op kunt. We beschikken onder andere over een theater met een 50m2 projectiescherm, verschillende break-out kamers en een kas met rooftop terras waar je van het spectaculaire uitzicht kunt genieten. Liever een hybride of online event organiseren? Ook dat kan bij KAS!
KAS is de meest duurzame meeting- en evenementenlocatie in Woerden en door de centrale ligging goed te bereiken met het openbaar vervoer en de auto.
Alleen het allerbeste voor jouw evenement:
Nieuwste audiovisueletechniek
Professionele (studio) belichting
Online/Hybride mogelijkheden
Beveiligde & snelle wifi
Plenaire zalen +
break-out kamers
Technische ondersteuning
Luxe dakterras
(bij huur ZuidKas)
Catering uit eigen keuken
Offerte aanvragen?
Populaire ruimtes voor jouw zakelijk event
Wil jij een event organiseren met één of meer sprekers? Zoek je voldoende ruimte om te netwerken? Wil je het event afsluiten met een borrel?
Het kan allemaal bij KAS Meeting-Eventlocatie!
KasXL
Breng jouw evenement letterlijk naar het hoogste niveau in onze KasXL! Met 360° uitzicht over Woerden. Doordat de kas helemaal van glas is, hangt er een open en energieke sfeer
Moods Theater
Speelt beeld tijdens jouw evenement een grote rol en/of is er een spreker? Bekijk dan het Moods Theater met ons 50m2 projectiescherm.
Break-out ruimtes
We bieden je de mogelijkheid om aparte ruimtes te boeken voor break-outs. Perfect in te zetten voor bijvoorbeeld workshops of brainstorm sessies.
Veelgestelde vragen
Meest gesteelde vragen over het organiseren van een zakelijk event
Het is goed om vooraf een indicatie te geven van het aantal personen dat je verwacht en te bepalen wat voor evenement het wordt. Wordt het een evenement met vooral plenaire sessies? Of wil je ook de ruimte hebben om te netwerken? Dan kunnen we kijken welke ruimte het best past bij jouw evenement en bespreken we jouw wensen. Denk aan catering, audiovisuele apparatuur, presentatiemateriaal en de zaalopstelling. Liever een hybride event organiseren? Dat kan natuurlijk ook.
Dit is afhankelijk van de grootte, vorm en duur van het evenement. In de basis rekenen wij kosten voor zaalhuur en catering. Interesse in een exacte prijsopgaaf. Vraag dan om een offerte.
Voordat jouw evenement plaatsvindt, spreken we alles door; de presentatiematerialen, audiovisuele apparatuur, wifi, eventuele catering. We zijn gewoon aanwezig en staan voor je klaar als je vragen hebt of ondersteuning wilt.
Heb je een andere vraag? Neem vrijblijvend contact met ons op en/of kom een keer langs.